چاپ مقاله علمی و پژوهشی تضمینی

چاپ مقالات علمی و پژوهشی یکی از اقدامات ضروری در تحصیلات تکمیلی است. کلیه دانشجویان ارشد و دکترا در کنار تحصیلات خود باید به چاپ مقالات علمی و پژوهشی بپردازند و از این طریق سطح علمی خود را ارتقا دهند. چاپ چنین مقالاتی کاری کاملا تخصصی است که نیاز به دانش تخصصی و اطلاعات به روز در هر رشته تحصیلی دارد. انتشار مقاله علمی در مجلات معتبر، تنها در صورت رعایت اصول و قواعد مربوط به آن امکان پذیر است

چاپ مقاله علمی پژوهشی

بسیاری از مقالات و تحقیقات معتبر و با کیفیت در ایران، تنها به سبب رعایت نکردن برخی اصول اولیه مقاله نویسی از سویی این مجلات رد می‌شوند. در اینجا قصد داریم با چاپ مقالات پژوهشی و علمی و جزئیات آن بیشتر آشنا شویم. برای آشنایی با صفر تا صد چاپ مقالات علمی و پژوهشی با ما همراه باشید.

چاپ مقاله علمی پژوهشی پولی

چاپ مقالات علمی و پژوهشی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. برخی از مجلات و ژورنال‌ها به منظور چاپ مقاله هزینه هایی را از نویسنده دریافت می‌کنند. بخشی از این هزینه‌ها مربوط به داوری در مورد مقاله و بخشی دیگر مربوط به چاپ آن در ژورنال یا مجله است. در نتیجه نویسنده باید این هزینه را پرداخت نماید تا مقاله وی مورد بررسی قرار گیرد. 

چاپ مقاله علمی پژوهشی

برخی مجلات به منظور چاپ مقاله از نویسنده، هزینه دریافت می‌کنند. این هزینه در مجلات گوناگون، متفاوت می‌باشد. بنابراین برای اطلاع از هزینه چاپ مقاله در هر ژورنال باید به وب سایت آن مراجعه کرده و شرایط و هزینه‌های آن را مورد بررسی قرار داد.

چاپ مقاله علمی و پژوهشی

چاپ تضمینی مقاله علمی پژوهشی

چاپ تضمینی یک مقاله می‌تواند خیال دانشجویان را آسوده کند. بسیاری از دانشجویان به دنبال این هستند که مقاله نگارش شده، حتماً چاپ شود و برای این موضوع تضمین می‌خواهند. با توجه به نوع مقاله و مجله یا ژورنال مورد نظر می‌توان در مورد چاپ تضمینی صحبت کرد. به طور کلی برخی از ژورنال‌ها قوانین سخت گیرانه‌ای در خصوص چاپ مقاله دارند. در چنین ژورنال هایی یک مقاله در صورتی چاپ می‌شود که از مراحل سخت داوری عبور کرده باشد. بنابراین در این نوع ژورنال‌ها نمی‌توان به صورت صد درصدی تضمین چاپ داد.

چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

اما در برخی از ژورنال‌ها و مجلات داوری روند متفاوتی دارد. بنابراین عوامل مختلفی در چاپ یک مقاله دخیل هستند. در این بین مراکزی که تجربه زیادی در خصوص چاپ مقاله داشته باشند با جزئیات نگارش و چاپ هر مقاله متناسب با ژورنال مورد نظر آشنا هستند. در نتیجه تجربه بالا در این خصوص می‌تواند تضمینی برای چاپ مقاله باشد.
 در آکادمی آرمان رشت انواع خدمات چاپ مقاله علمی پژوهشی به صورت تضمینی انجام می‌شود. متخصصان آکادمی آرمان رشت پس از بررسی‌های لازم در خصوص موضوع نگارش و جزئیات مربوط به آن می‌توانند احتمال پذیرش و چاپ مقاله در هر ژورنال را تعیین نمایند. 

هزینه چاپ مقاله علمی و پژوهشی

خرید مقاله علمی پژوهشی

اغلب دانشجویان ارشد و دکترا به دلیل مشغله‌های تحصیلی، فرصت کمی‌ برای نوشتن مقاله در اختیار دارند. در چنین شرایطی دانشجویان به سراغ خرید مقاله علمی پژوهشی می‌روند. تیم‌های تخصصی در حوزه نگارش مقالات علمی و پژوهشی می‌توانند این کار را به صورت اصولی انجام دهند و دغدغه‌های دانشجویان برای نگارش مقاله را کاهش دهند. ما در آکادمی آرمان روند خرید مقاله علمی پژوهشی را تسهیل کرده ایم تا دانشجویان بتوانند به راحتی مقالات علمی و پژوهشی مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند. کافیست موضوع مقاله مشخص شود تا تحقیقات و پژوهش‌های لازم برای نگارش مقاله آغاز شود. 

هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی

همان طور که قبلا نیز اشاره شد چاپ مقاله علمی پژوهشی هزینه‌هایی را در بر می‌گیرد. با توجه به نوع مقاله درخواستی و ژورنال یا مجله مورد نظر، هزینه‌ها کاملاً متفاوت خواهد بود. به طور کلی هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی بسیار کمتر از مجلات خارجی است. 

خرید مقاله آماده چاپ

مجلات خارجی نیز با توجه به میزان اعتبارشان هزینه‌های متفاوتی دارند و در برخی مجلات نیز برای ارسال و چاپ مقاله هزینه‌ای از نویسنده دریافت نمی‌شود و این کار به صورت رایگان انجام می‌شود. بنابراین برای اطلاع از هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی باید ابتدا نوع مقاله و مجله یا ژورنالی که قصد چاپ در آن را دارید مشخص کنید تا هزینه نهایی تعیین شود. 

خرید مقاله علمی و پژوهشی

چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

متخصصان آکادمی آرمان رشت همواره در تلاش هستند تا فرایند چاپ مقاله علمی و پژوهشی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. معمولاً چاپ مقاله در مجلات داخلی در مدت زمان کوتاهی انجام می‌گیرد؛ اما چاپ مقاله در مجلات خارجی از آنجا که نیاز به ترجمه و رعایت جزئیات بیشتر دارد، زمان بیشتری نیز نیاز دارد. از طرف دیگر برخی از مجلات و ژورنال‌های خارجی روند داوری طولانی‌تری دارند. در چنین مجلاتی چاپ مقاله علمی پژوهشی در مدت زمان بیشتری انجام می‌شود. با این حال متخصصان آکادمی آرمان مراحل نگارش و چاپ مقاله را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. 

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی به صورت تضمینی

ما در آکادمی آرمان رشت، چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی را به صورت تضمینی انجام می‌دهیم. متخصصان ما با سال‌ها تجربه در خصوص چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی می‌توانند انواع مقالات در حوزه‌های مختلف را در مجلات داخلی چاپ نمایند. از آنجا که در مجلات داخلی رعایت استانداردهای هر مجله بسیار حائز اهمیت است، آکادمی آرمان با دقت استانداردهای لازم را رعایت می‌کند تا احتمال رد مقاله به حداقل ممکن برسد. 

نمونه گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی

کلیه مجلاتی که آکادمی آرمان در آن‌ها اقدام به ارسال مقاله نموده است، جزء مجلات بسیار معتبر جهانی هستند. مجلات با ایندکس‌های JCR، PubMed و Scopus جزو مجلات معتبری هستند که آکادمی آرمان توانسته است در آن‌ها مقالات با کیفیتی به چاپ برساند. نمونه های گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی را می‌توانید در آکادمی آرمان رشت مشاهده و بررسی نمایید. 

پذیرش مقاله علمی پژوهشی 

پذیرش مقاله علمی پژوهشی یکی از فاکتورهای مهم برای کارهای پژوهشی است. در صورتی که مقاله مورد نظر پذیرش و اکسپت نشود، در واقع تمامی زحماتی که برای آن کشیده شده، به هدر می‌رود. همچنین هزینه‌هایی که برای آن پرداخت شده نیز از بین می‌رود. بنابراین این موضوع بسیار مهم و حیاتی است که یک مقاله علمی پژوهشی حتماً پذیرش شود. به منظور پذیرش شدن یک مقاله علاوه بر رعایت استانداردهای هر مجله، باید به جزئیاتی که برای داوران حائز اهمیت است نیز توجه شود. آکادمی آرمان رشت با سال‌ها تجربه، کلیه جزئیاتی که برای پذیرش مقاله حائز اهمیت است را رعایت کرده و از این طریق شانس پذیرش مقاله علمی پژوهشی را افزایش می‌دهد. 

پذیرش و سابمیت مقاله علمی و پژوهشی

چاپ مقاله علمی پژوهشی وزارتین

چاپ مقالات علمی پژوهشی در نشریه‌های وزارتین برای موفقیت در مصاحبه دکترا نقش بسزایی دارد. علاوه بر این افرادی که قصد مهاجرت دارند با استفاده از این مقاله می‌توانند رزومه خود را قوی کنند و شانس پذیرش خود را افزایش دهند. در واقع چاپ مقاله علمی پژوهشی وزارتین، امتیاز بالایی برای دانشجو دارد. مجلاتی که تحت عنوان مجله وزارتین شناخته می‌شوند، ایندکس‌هایی مانند ISI و اسکوپوس دارند و از اعتبار بالایی برخوردارند. آکادمی آرمان می‌تواند شما را در انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله علمی پژوهشی وزارتین راهنمایی کند. 

مزایای چاپ مقاله علمی پژوهشی

چاپ مقاله نشان دهنده سطح علمی پژوهشی یک دانشجو است. افرادی که به تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکترا مشغول هستند باید علاوه بر گذراندن واحدهای درسی، به اقدامات پژوهشی نیز بپردازند. چاپ چنین مقالاتی علاوه بر ارتقا سطح علمی دانشجو مزایای دیگری را نیز در بر می گیرد. برخی از این مزایا شامل موارد زیر می‌شود:
•    امکان اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های سراسر دنیا 
•    افرایش شانس مهاجرت تحصیلی
•    افزایش شانس قبولی در مصاحبه دکترا
•    ارتقا شغلی و افزایش حقوق و مزایای فرد
•    موثر در پذیرش فرد به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه

ساختار مقاله علمی پژوهشی

یک مقاله علمی پژوهشی برای اینکه توسط مجلات داخلی و خارجی مورد پذیرش واقع شود باید دارای ساختار استانداردی باشد. هر مجله یا ژورنال داخلی و خارجی برای اخذ مقاله، استاندارد خاصی را نعریف می‌کند. با مراجعه به وب سایت هر مجله می‌توان از استانداردهای آن مطلع شد؛ اما به طور کلی یک مقاله باید از چندین بخش مهم تشکیل شده باشد. در ادامه با این ساختار و بخش‌های آن بیشتر آشنا می شویم:

عنوان مقاله

یک مقاله استاندارد باید با عنوان جذاب شروع شود. عنوان مقاله باید به خوبی بتواند بیانگر موضوعیت مقاله باشد و در عین حال مختصر نوشته شود. علاوه بر این باید مخاطب را به خواندن مقاله علاقمند کند. در برخی از ژورنال‌ها برای عنوان مقاله، تعداد کلمه مشخصی در نظر گرفته می‌شود. 

چکیده

پس از عنوان مقاله، باید چکیده‌ای از کل مقاله نوشته شود. چکیده مقاله خلاصه‌ای از کل مقاله است که داوران با مطالعه آن می‌توانند به کلیت مقاله و نتایج حاصل از آن پی ببرند. چکیده یک مقاله بخش بسیار مهمی است که در رد یا پذیرش مقاله نقش اساسی دارد. 

کلمات کلیدی

در بخش زیرین چکیده باید بخشی به کلمات کلیدی مقاله اختصاص داده شود و حتی الامکان توضیح مختصری در مورد آن‌ها ارائه شود. کلمات کلیدی، کلمات اصلی یک مقاله هستند که باید به طور مختصر برای خواننده تعریف شوند. 

مقدمه

پس از کلمات کلیدی، مقدمه مقاله آغاز می‌شود. در مقدمه سعی می‌شود موضوعات پایه و پژوهش‌های قبلی که مرتبط به موضوع مقاله هستند، آورده شود و تاریخچه‌ای از موضوع مورد بحث، بررسی شود. این کار برای آماده سازی ذهن مخاطب حیاتی است و در عین حال می‌تواند اهمیت موضوع را به خوبی یادآور شود. 

روش شناسی یا مواد و روش ها

در این بخش نویسنده یا پژوهشگر باید روش جدید خود را کاملاً مورد بررسی قرار دهد و اطلاعات آن را به وضوح شرح دهد. شرح روش باید به گونه‌ای باشد که ابهامی در آن وجود نداشته باشد و مخاطبان و داوران بتوانند به درستی آن را درک کنند. 

نتایج

در بخش نتایج باید نتیجه حاصل از روش به کار گرفته شده بیان شود. نتایج باید قابل اندازه گیری یا ملموس باشند و اعتبار لازم را داشته باشند. 

بحث

در این قسمت باید در مورد مقاله و نتایج حاصل از پژوهش بحث کرد و یا مقایسه‌ای بین نتایج فعلی با نتایج قبلی انجام داد. علاوه بر این می‌توان نگاهی به کارهای آتی داشت و چشم انداز این کار پژوهشی را برای خواننده آشکار کرد. 

نتیجه گیری

در آخر باید نتیجه گیری کامل و جامعی از کل مقاله و پژوهش در این بخش آورده شود. به طوری که خواننده با مطالعه آن بتواند به نتایج اصلی حاصل از پژوهش پی ببرد. 

منابع 

در آخرین بخش از یک مقاله استاندارد باید منابع استفاده شده، قرار داده شود. این منابع باید در ساختاری منظم به صورت شماره گذاری شده، آورده شوند. به طوری که افراد بتوانند به راحتی به هر منبع مراجعه کنند و اطلاعات آن را مورد بررسی قرار دهند. 

انواع مجلات 

مجلات مختلفی به منظور چاپ مقالات علمی پژوهشی در نظر گرفته شده اند. این مجلات را می‌توان به دو دسته کلی مجلات داخلی و مجلات خارجی تقسیم بندی کرد. در ادامه با این دو نوع مجله بیشتر آشنا می شویم:

مجلات داخلی

مجلات داخلی به مجلاتی گفته می‌شود که در داخل کشور به کار داوری و چاپ مقاله می‌پردازند. این مجلات در سه حوزه علمی-پژوهشی، علمی-تخصصی و علمی-ترویجی فعالیت می‌کنند. در مجلات علمی-پژوهشی مقالات و پژوهش هایی که حاوی یافته‌های جدید و نتایج قابل قبول هستند، بررسی می‌شوند. در مجلات علمی-تخصصی به موضوعاتی تخصصی پرداخته می‌شود تا اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص موضوعی خاص انجام گیرد. اما مجلات علمی-ترویجی بیشتر بر اساس مقالات دیگر انجام می‌شوند و به آن‌ها مقالات مروری نیز گفته می‌شوند. در واقع جمع آوری و بررسی منابع در یک موضوع خاص منجر به ایجاد یک مقاله جدید می‌شود که به آن علمی-ترویجی می‌گویند. در این بین، مقالات علمی-پژوهشی اعتبار بالاتری نسبت به دو مورد دیگر دارند. 

مجلات خارجی

مجلات و ژورنال‌های خارجی نیز از سراسر دنیا، مقاله می‌پذیرند. بنابراین دانشجویان از سراسر دنیا می‌توانند پژوهش‌ها و یافته‌های خود را در قالب مقاله به این مجلات ارسال کنند. مجلات خارجی نسبت به مجلات داخلی تنوع بیشتری دارند. این مجلات به چند دسته کلی تقسیم می‌شود. برخی از مهم‌ترین مجلات خارجی و معتبر برای چاپ مقاله شامل موارد زیر می‌شود:

مجلات ISI

مجلات ISI جزء مجلات خارجی بسیار معتبر هستند. این مجلات فقط مقالات با کیفیت و معتبر را چاپ می‌کنند. دو نوع مجله در این دسته قرار می گیرند که تحت عنوان JCR و ISI-LISTED شناخته می شوند. مجلات JCR دارای ضریب تاثیر هستند اما مجلات  ISI-LISTED ضریب تاثیر ندارند.لازم به ذکر است مجلاتی که دارای ضریب تاثیر بالایی هستند اعتبار و ارزش علمی بالاتری دارند. 

مجلات Scopus

مجلات اسکوپوس نیز مجلات خارجی معتبری هستند که پایگاه داده قوی و بزرگی دارند. پس از مجلات ISI، مجلات اسکوپوس از درجه اعتبار بالایی برخوردارند. معمولا چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس برای نویسنده هزینه هایی دارد. 

مجلات ISC

مجلات ISC مجلاتی هستند که در دسته بندی مجلات جهان اسلام قرار می گیرند. این مجلات به پایگاه معتبری برای دانشمندان کشورهای اسلامی تبدیل شده اند. کشورهای بسیاری در این زمینه دارای مجله هستند. به همین دلیل ISC نیز جزء مجلات علمی معتبر شناخته می‌شود. 

مجلات PubMed 

مجلات پاب مد به طور تخصصی در حوزه پزشکی و علوم زیستی فعالیت می‌کنند. محققان و دانشجویانی که قصد تحقیق در حوزه‌های علوم پزشکی را دارند باید به این مجلات مراجعه کنند. 

روند چاپ مقاله علمی پژوهشی در آکادمی آرمان 

آکادمی آرمان  با سال‌ها تجربه در خصوص چاپ انواع مقاله در مجلات داخلی و خارجی با روند چاپ مقاله در هر مجله کاملا آشنا است. متخصصان آکادمی آرمان در ابتدا با تهیه پایان نامه برای افرادی که هنوز پایان نامه ارشد یا دکترا را ارائه نداده‌اند، کار پژوهش را آغاز می‌کنند. پس از آن با تهیه و استخراج مقاله از پایان نامه، پایه اصلی مقاله علمی پژوهشی را ایجاد می‌کنند. سپس با ویراستاری حرفه‌ای و بررسی اطلاعات آماری سعی می‌کنند مقاله با کیفیت و معتبری را از پایان نامه استخراج کنند.
در هر مرحله بررسی‌های لازم به دقت انجام می‌شود تا سرقت ادبی به وجود نیاید چراکه یک مقاله معتبر باید کاملا منحصر به فرد باشد و اطلاعات ارزنده ای در آن وجود داشته باشد. مقاله‌های که دارای سرقت ادبی باشند و یا متن کپی شده داشته باشند، پذیرش نمی شوند. پس از بررسی‌های لازم، در نهایت مقاله سابمیت شده و روند داوری مقاله آغاز می‌شود. در صورتی که داوران، مقاله مورد نظر را با کیفیت و معتبر تشخیص دهند، مقاله اکسپت می‌شود و چاپ مقاله علی پژوهشی با موفقیت به پایان می رسد. با توجه به دقت بالای تیم تخصصی آکادمی آرمان، این تیم اکسپت صددرصدی مقاله را تضمین می‌کند.

جمع بندی

در این مطلب با چاپ مقاله علمی پژوهشی و جزئیات آن آشنا شدیم. دانستیم که رعایت اصول نوشتن مقاله در احتمالی قبولی آن تا چه حد حائز اهمیت است. همچنین درباره انواع مجله‌هایی که می‌توانید مقالات خود را در آن منتشر کنید نیز اطلاعاتی را با شما در میان گذاشتیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که از ابتدا، هدف از چاپ مقاله یا مقصد نهایی را مشخص کنید. مشخص شدن مجله‌ای که قرار است هدف ما باشد، می‌تواند به رعایت اصول و نکاتی که آن نشریه حساسیت بیشتری بر روی آن‌ها دارد منتج شود و احتمال قبولی مقاله را افزایش دهد.

از آنجا که نگارش و چاپ مقاله، کاری کاملا تخصصی است توصیه می‌شود برای انجام این کار از تیم‌های حرفه‌ای و تخصصی کمک گرفته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نگارش و چاپ مقاله کافیست با کارشناس آکادمی آرمان رشت در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. 
 

مراکز نشر مقاله

بزرگترین مراکزی که مقالات ما در آن ها منتشر شده است

نظرات مشتریان

مشتریان راضی بزرگترین سرمایه های واقعی ما هستند!

نظر خود را در خصوص این مطلب بنویسید...

لیست دیدگاه (0)

جهت دریافت مشاوره برای ترجمه با ما در ارتباط باشید

پشتیبانی واتس اپ